7000 travelers are sharing their trips daily at TripNtale, shouldn't you?   Upload Photos Now! X

Australien d. 5. - 6. januar

Viewed: 311

Så kom vi til Australien !!

Efter at være blevet kørt til Hamburg, gik turen mod London; en ganske kort flyvetur på 1 time og 15 min. I Heathrow (kæmpe lufthavn) havde vi 3 timer inden næste afgang, som vi mest af alt brugte på security; eftersom Nanna fik rødt lys gennem metaldetektoren og secuity vagten syntes det var mægtig sjovt at få hende til at lave armstrækninger og holde forskellige ting - 'alt sammen rutine', right - transport til den rigtige terminal og prøvede på at få et overblik over lufthavnen.

Flyet mod Bangkok var KÆMPE - 2 etager. Hovedpude, tæpper, sovemaske, toiletsager og headsæt til grais brug af alt TV og film lå til rådighed. De 11 timer føltes ikke som så lang tid, da der blev gjort klar til nat tidligt på turen.

Fra Bangkok var der 8 timer og 45 min, hvor der igen blev gjort klar til nat pga. deres tidsforskel - der opstod jetlaget for os fordi vi ikke var i stand til at sove, og det var morgen da vi ankom til Sydney.

I lufthavnen blev vi hentet af Erling (Christians onkel), hvor vi har boet de sidste par dage, og bliver frem til søndag.

Efterfølgende tog vi til en af Erlings venner; Joe, som vi sidenhen har brugt en del tid med. Hos Erling fik vi sovet en smule til middag, i håbet om at kunne holde aftenen ud - hvilket ikke helt var muligt til perfektion :p Om eftermiddagen tog vi til Bronte Beach (Australiens ældste surferstrand) hvor Christian og Erling forsøgte sig med kunsten at body surfe.

I går (d. 06. januar) startede Christian og jeg med at handle lidt ind - fordi en vis person ikke var blevet mæt efter morgenmaden - hvorefter vi gik til Oxford st for at tage bussen, gennem byen, til Bondi Beach. En fantastisk strand, hvor vi gik fra den ene ende til den anden. Vi spiste frokost på molen (hos hungry Jack), med en burger i hånden og en kanon udsigt over stranden.

Joe og Erling inviterede os ud og spise aftensmad, og for at se de berømte 'tap dogs' i teateret, et fantastisk sceneshow ifølge Christian, som formåede at holde sig vågen hele vejen igennem. 6 unge gutter, som har været på verdensturne med deres stepdance gennem mange år - et show med meget humor.

Efterfølgende kom vi på sightseeing i Sydney i Joes lille Mini Cooper, en absolut fantastisk tur gennem byen om aftenen. Joe fandt turen mindst ligeså fantastisk som os, da selv han heller ikke havde været alle disse steder. Bla under Sydney Harbour Bridge med udsigt til operahuset. (Joe flyttede til Sydney i '95)

Comments

Please Login or Sign Up to comment.

or

or

Sydney januar 2011

Sydney, Australia

Home Service done the smart way